rss
twitter
facebook

10 Mart 2010 Çarşamba

Viral Potansiyeli

Bu videoları izleyeli 3-4 yıl olmuştur ama hala aklımda aynı fikir dönüp durmakta. Neyden bahsediyorum? Tabi ki Çenekafalar'dan bahsediyorum. Bu zamana kadar birçok internet videosuna maruz kaldım, kaldınız, kaldık. Ama aralarında çıkan en orijinal çalışmalardan biri bence Çenekafalar. Güzelce yazılmış, canlandırılmış ve çok güzel çok orijinal bir "çeneye surat çizme" fikri ile hayata geçirilmiş "Celal Abi ve Fiko"nun 4 farklı hikayesinden oluşan bir çalışma.

Ama hala düşünüyorum da, bu kadar sevilen bir sürü kolpa kopyası çıkan Çenekafalar fikrini neden kimse görüpte bir viral olarak ya da bir tv reklam kampanyasında kullanmadı. Bence çok akılda kalır ve eğlenceli bir çalışma olurdu, yanlış mı düşünüyorum acaba. Neyse sizi, eğer izlemediyseniz ya da tekrardan izlemek istiyorsanız, videolarla başbaşa bırakıyorum. Uyarırım +18'dir!





0 yorum:

Yorum Gönder