rss
twitter
facebook

9 Mart 2010 Salı

Türkiye'den Çığlıklar "Satanized"


Black metali çok sevdiğimi söyleyemem. Daha doğrusu Norwegian Black Metal'i sevemiyorum bir türlü ama işin içine biraz melodiklik biraz folk öğeler biraz semfoniklik girdiği zaman babam çıksa dinlerim. Beni benden alır bu tür melodik semfonik folk öğeler, biliyorum kendimi. İşte bunun örneklerini ülkemizde Sabhankra, Gargoyle, Episode 13 (Tabula Rasa albümü) ve şu sıralar yeni keşfettiğim, dinlemeden duramadığım yeni bir grup Satanized.
Aslında Satanized'i ilk gördüğümde, dinlemeden önce albüm kapağı ve myspace tasarımı fotoğraflarından gene bir odun black metal beni bekliyor diye düşünmüştüm ama dinleyince hiç te öyle olmadığını anladım.
2009 ylında Possessed by Darkness Ep'sini yayınlayan grup şu an albüm çalışması içerisindeymiş. Türkiye'de böyle işlerin olması beni her zaman çok sevindirmiştir.
Grubun Myspace Sayfası:http://www.myspace.com/truesatanized
Bir de en aşık olduğum parçalarının canlı kaydını sizinle paylaşayım da tam olsun. Hadi bakalım.

0 yorum:

Yorum Gönder