rss
twitter
facebook

12 Mart 2010 Cuma

James LaBrie

Metal müzik sevenler bir kaç bölüme ayrılır. Dream Theater sevenler ve sevmeyenler. Metallica sevmeyip Iron Maiden sevenler. Metallica sevip Megadeth sevmeyenler ve Dream Theater sevip James Labrie sevmeyenler... vb. gibi birçok dala ayrılabilir. İşte bizim konumuz aslında sadece James Labrie.

Biraz önce albümlerini dinlerken aklıma geldi yazayım dedim. James Labrie bildiğiniz üzere efsanevi grup Dream Theater'in ikinci albümünden beri vokalliğini yapan tenor kişilik. Ama nedense herkes sevmez James Labrie'yi. Anlayamam sevmeyenleri. Ne güzel adam işte. Sesi de gayet Dream Theater için biçilmiş kaftan. Hani birini koysanız onun yerine, olmaz aga! O derece.

Geçtiğimiz senelerde Dream Theater'in albümü Octavarium çıktığında, çıktığı gün indirmiştim. Evet indirdim, hala da indiriyorum param yok aga albüm alamıyorum napayım. Neyse işte indirdim albümü 1 sene dinledim ama ne dinlemek deli gibi. Aşırı sevmiştim albümü, gerçi Petrucci neden sönük kalmış aga solo molo yok fazla diye de düşünmeden edemiyordum o ayrı. Efendim sonra bir anda öğrendim ki benim indirdiğim o albüm var ya, James Labrie'nin Elements of Persuasion albümüymüş.(Korsanın zararları) Bir yıl boyunca sen Dream Theater diye dinle vokalinin solo albümü çıksın. Göt gibi kaldım. Enayi gibi hissettim. Ama sonra iyi oldu James Labrie ile o sene tanıştım. Petrucci ile Portnoy'ün solo albümlerini dinliodum onu dinlememiştim.

Hala Octavarium albümünü baştan sona 2 kere dinlemedim ama bu albümü yani Elements of Persuasion'u çok kez dinledim. Bence en güzel albümü de bu.Keep It ve MullMuzzler 2 albümünden bu tadı alamadım ben. Neyse nereye bağlıycam konuyu. Hiçbir yere bağlamayacam. Banane salık kalsın. Siz de bir James Labrie şarkısı dinleyin. Grooveshark'ta bir bu vardı, ayıptır.

0 yorum:

Yorum Gönder