rss
twitter
facebook

12 Mart 2010 Cuma

Müzik Kutusu Açılsın "Cibelle"


Geçtiğimiz yıl keşfettiğim, hayran kaldığım kişiliktir kendisi. Hatta daha sonra öğrendim ki Türkiye'ye 2004,2008,2009 yıllarında gelmiş ve ben o zamanlar kim olduğunu bilmiyormuşum kendisinin. Üzüldüm tabi. Ama elden ne gelir, bir daha ki gelişine sakladım heyecanımı.

Yağmurlu günlerde evde kahve eşliğinde dinlenecek sanatçılar, gruplar vardır. İşte onlardan biri de Cibelle. O güzelim sesinin sizi okşamaması mümkün değil. Jazz, blues öğelerinin tabanını oluşturduğu Chillout türünü icra eden sanatçıyı bilen çok kişiyle karşılaşmadım şu ana kadar. Bu aynı Beirut'un zamanında hiç bilinmeyip sonradan patlayacağına inanmam gibi bir şey olsa gerek. Çünkü ben de öğreneli 1 seneden az olduğunu varsayarsak seneye belki daha büyük bir kitle tarafından dinlenir.

Beni en etkileyen şarkısına gelince, galiba hayranlarının büyük çoğunluğu da aynı şeyi düşünüyordur. Hem klibi hem kendisi güzel olan bir şarkı o, dinleyin siz de hayran kalacaksınız : Green Grass

0 yorum:

Yorum Gönder