rss
twitter
facebook

15 Mart 2010 Pazartesi

Poz Kesen Penguenler


Penguenlerin de fotoğraf çekilirken insan gibi poz verdikleri saptanmış. Yani "İnsan gibi dur beş dakka" cümlesindeki insan gibi değil normal kanlı canlı insan gibi.

Ama bunu araştırıp soruşturan bir İsveçli Bilim Adamları topluluğu yok. Bu sadece bir fotoğrafçının "lan acaba?" görüşünü mübağla yapmayı abartma derecesine getirerek haber yapan Daily Telgraph'ın haberi ki bu haberi bir de Radikal gibi bir gazetemizin internet sayfasında görüyorum. "İşte habercilik bu!" dedikleri bu olsa gerek diyorum içimden.

Olay da şöyle cereyan ediyor; fotoğrafları çeken kişinin ağzından yazılmış burası "Hava çok soğuk ve gün bitmek üzereydi. Penguenlerin bulunduğu yere gittiğimde çok samimi görünen bir dişi ve bir erkek penguen dikkatimi çekti. Birbirleriyle gerçekten çok yakındılar ve birbirleriyle şakalaşıyorlardı. Yanlarına iyice yaklaştım ve bir kare almak için tam karşılarında durdum. Gagalarıyla birbirlerinin tüylerini düzeltmekle pek meşguldüler. Daha sonra döndüler ve doğrudan bana baktılar. Fotoğrafta güzel çıkmaya çalışan bir çift gibi fotoğraf çekmem için hazırlanıyor gibiydiler. " Baak! Ya adam böyle sandı diye bu haberi niye yapıyorsun ey Deyli telgıref hadi o yaptı sen niye yapıyosun Radical? Ee madem onlar yaptı, al bende yaptım. Nolacak şimdi?

Penguenler fotoğraf çekilirken poz veriyor imiş. Kim araştırdı? Kimse. Ee nasıl biliyoruz? Herifin biri öyle sanmış. Haaa!Tamam o zaman.

0 yorum:

Yorum Gönder