rss
twitter
facebook

6 Mart 2010 Cumartesi

İnönü'de Enönü Almaya Hazırlan! Sonisphere Istanbul!!!!!


Yalandır o, yok abi olmaz, hadi canım, nerdeee bizde öyle festival gibi cümleleri benim gibi siz de duymuşsunuzdur. Çünkü ilk defa bu kadar büyük çaplı bir konser organizasyonun adında Türkiye cümlesi geçiyordu. Bekledim, usanmadan o umudumu korudum. Bir haber gelicekti ve o haber dün yani 5 Mart 2010 günü sabahı 08:00 a.m. sularında geldi. Sevinçten gözlerim doldu, içimi kapladı. Evet gerçek oldu. Geliyorlardı. Kimler mi?

Hemde hepsi birden 3 gün boyunca. Aman Tanrım. Zaten Lamb of God'ın 17 Mayıs 2010 konseri beni kalpten götürücekken bunun da tuz biber olması beni nerden götürür bilemiyorum ama Her yerinden öpüyorum Rüştü.
Festivalle ilgili her tür bilgiyi http://tr.sonispherefestivals.com/
adresinden alabilirsiniz.
25-26-27 Haziran 2010' da İnönü Stadında Enönü Almak var. Hell Yeaahh!
\m/

0 yorum:

Yorum Gönder