rss
twitter
facebook

22 Mart 2010 Pazartesi

Onlar ve O Anlar

Internet ne güzel bir şey değil mi? Tanrının bize verdiği en güzel hediye.Hiç olmadık zamanda içimize alev gibi düşen dünyadaki en güzel duygu bence. Hayatın gerçek anlamı değil mi? Sadece internet siteleri anlamında söylemiyorum. Bütün internetin kıymetini bilmeliyiz, çünkü bağlantımızın ne zaman kopacağını bilemeyiz ki. O sitelere ne kadar girdiğimizi söyleyecek vaktimiz olmayabilir. Internet dedim de aklıma ne geldi biliyor musunuz? (Nejat Alp-Arkadaşım eserinden esinlenilmiştir.)

Şu sıralar baya revaçta olan bir site var gündemimde. Chat Roullette. Aslında önceleri Omegle vardı ondan önce ne vardı bilmiyorum mIrc lara hiç girmek istemiyorum. Neyse efendim Chat Roulette karşınıza çıkan rastgele insanla görüntülü sohbet yapmanızı sağlayan bir site. Dünyanın her yerinden insanlarla bu site sayesinde konuşabilme ihtimali buluyorsunuz. Aslında görüntülü konuşmanın dışında normal konuşma imkanı da sağlıyor fakat buraya takılanlar sırf görüntülü konuşmak için bunu yapıyorlar. Bir nevi abaza mıknatası olarak algılanabilmesi muhtemel. İşte bu sitenin iki farklı eğlencesini aynı gün içinde buldum. Hem çok sevdim, hem çok güldüm.

Birincisinde arkadaşımızı piyano başına geçmiş ve doğaçlama olarak karşısına gelenlere onların söylediği ilk sözle şarkılar söylemeye başlıyor, uçuk besteler çıkarıyor aslında. Karşıdakilerin çoğu da eğlenmiş izlerken ve dinlerken zaten(Abazalar hariç). İlk önce o videoyu paylaşmak istiyorum sizle:

İkinci olayda ise şu ana kadar yapılmış ve yapılabilecek karakter kişilik mekan analizlerine ırk analizi eklenerek algıda seçicilikte tavan yapılma noktasına gelinmiş. Nasıl bir cümle oldu bu?
Bunun için fazla konuşmama gerek yok zaten. İşte bir onlarda bir de bizdeki anlayış günümüzde nelerin nasıl olduğunun bir kanıtı falan değil ama baya eğlenceli olduğu kesinle iştikal.

Fotoğrafı büyütmek için üstüne tık uygulayınız.

0 yorum:

Yorum Gönder